Přibližně tři čtvrtiny zakázek přichází od zahraničních firem, což je další důvod, proč koronavir a opatření s ním spojená společnost velmi zasáhly. „Ke konci února jsme měli kontrahováno přes 40 zakázek do konce roku, z čehož po přijetí opatření v rámci nouzového režimu v České republice nám zbyly pouze dvě, takže si asi umíte představit, že to byl radikální řez, cash flow spadlo na nulu,“ uvádí Jarmila Pipková Škoríková, ředitelka firmy.
Pro překlenutí tohoto období se společnost jednak částečně transformovala a začala se soustředit na pořádání online teambuldingů, a jednak využila záruční program COVID Praha od Českomoravské záruční a rozvojové banky. „Úvěr, za který nám ručí ČMZRB, nám pomůže přenést firmu přes to těžké období zase do lepších časů a věříme si natolik, že díky zkušenostem, které máme, jsme v 21. roce podnikání, a díky rodinnému zázemí, že na to nejsem sama, ale jsem na to s dvěma syny, že máme velmi dobré šance tu krizi překonat a zase firmu nastartovat do dalších řekněme 20 let,“ uzavírá Jarmila Pipková Škoríková.